Idag är jag frisk

Efter en vecka med sjukdom har jag tänkt mig att idag skall jag instruera pass. Ja. Det får minsann bli så. Känner mig såpass frisk att det kommer att gå bra. Det enda som inte är med mig är orken. Lite seg, lite svag, och sådär. Men det kan ha att göra med den senaste veckans matintag. Inte det bästa. Inte det mesta.
 
Igår lagade vi iallafall en älgstek i ugn på låg temp. Det är gott. Och det smakade faktiskt ganska gott. Sen unnande jag mig glass. Det var också gott. Så jag är på G nu antar jag.
 
Så dagen som startat med sovmorgon, skall fortsätta med morgonpromenad. Sen får vi se, vad det blir innan det är dags att damma av cykelskorna och instruera lite.
 
Det blir trevligt.
Skall förbereda mig inför veckan som kommer. Jobb-träning-möte-skola. Det är det som det går ut på.

Kommentera här: