Positiva tankar

Även fast natten inte alls har varit bra, så skall denna dag starta positivit. 
Att ha en snarkande sambo vid sidan om sig i sängen och inte kunna sova bådar inte gott. Tillslut la jag mig i soffan. Han snarkar alltid, men jag somnar alltid tidigare än honom förutom igår... Kan bero på en vecka med massor av sömn och jag inte var ett dugg trött.. Får intala mig själv idag att jag lagrat sömn i veckan och nattens två timmar är okej.
 
Idag skall bli en toppen dag. Just för.... Att jag känner mig bra iform. Så bra att jag skall ta några löpsteget denna morgon, hur många de blir återstår att se med känslan när jag väl startar.
Jag skall äntligen tillbaka till jobbet, och... Träffa mina elever och kollegor. Trevligt är det. Ikväll vankas det instruerande efter ett uppehåll på 1 1/2 vecka. Fullbokad och trevligt.
Jag har förövrigt en vecka att se fram emot. Såsom...
Nya nikekläder. 
Ett paket.
En utbildningsdag.
Och slutligen den stundande helgen... Med superlördag på Tc! Massa pass, mycket människor. Kommer blir riktigt kul.
Till dess, skall jag snickra ihop två nya upplägg till pass. Ett till trx och ett till torso.
 

Kommentera här: