Sjuk fredag

Näe, jag som tänkte att det rätade upp sig igår med den här sjukan. Har haft en galet jobbig natt. Illamående utan dess like. Ville bara kräkas fastän jag inte kunde. Jag undrar om jag ens kan kräkas. 
Iallafall så ligger jag mest. Kollar runt överallt och ingenstans. Känns som att jag aldrig mer kommer kunna äta. Mår illa bara på tanken av mat. 
Då är det illa, jag älskar ju att äta.
Det lustiga är att jag inte vet var jag har för sjukdom. Lite feber.lite rosslig.lite illamående. En kombination av allt möjligt verkar det som. 
 
Skall ta mig upp härifrån på ett tag tänker jag. Få i mig lite fil eller nåt iallafall. Det var ett vinnande koncept igår, innan det gick utför igen. 
 
Längtar tills om en timme eller nåt då min käresta kommer hem. Så slipper jag vara ensammen mera. Blir lätt tråkigt.
Imorgon står jag att leda pass, hoppas på tillfrisknande snart. Annars blir det illa.
 
 

Kommentera här: