Starta dagen

I vanlig ordning sitter jag här i soffan, med läsplattan och startar min dag. Varje dag är det så, jag tar alltid en stund där jag läser lite bloggar. Kollar runt. 
Idag blir det spring På morgonen. Ett som är säkert. Efter det skall jag försöka få lite pluggande, innan vi skall åka till Luleå för att äntligen hämta hem min telefon som jag nu haft borta i 3 veckor. Skall bli så härligt att ha den. Och att den funkar som den ska, förhoppningsvis. Och att den är hel. Har laddad upp med ett skal till den så den inte spricker igen vid eventuella tappningar.
 
Ikväll skall jag ha egentid. Då min käresta skall ut på partaj. Har redan planerat vad min middag skall bli då. Plock av olika slag. Räkor. Ost.Grönt. Min favorit mat alla tider.
 
Behöver också få tid till att Provköra tabata som jag skall leda på tisdag. 
Det får bli ikväll.

Kommentera här: