Träningsnyheter

Det är nu det är dags för butikerna att börja få in mer träningsnyheter, kläder, skor. Jag har själv varit rätt lugn med den biten på senaste. Köper inte alls lika mkt nu som förr. Men igår fick jag en släng av det när jag var in på Intersport och spanade. 
Galet fina skor. 
Kommer att komma upp på måndag. Ett par nike lunarglide, som jag blev sådär löjligt förälskad i.  Helt plötsligt blev allt mycket roligare:)
 
Fredag idag, härligt är det. Men mindre härligt att det blåser och snöar ute. Lite jobbigt det där när det är tilltänkt att springa nu. Får väl blir en promenad istället.
Börjar inte förräns 10:00 idag, så jag har tid till mycket här på morgonen. Som åka till gymmet. Det får det bli. Rygg. Skall köras. Å lite armar tänker jag.
Idag utbildning. 
Sen stägning på jobbet. 
Å så är det fredagsmiddag som gäller!

Kommentera här: